Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός Σύμβασης Παροχής Υπηρεσίας Χωματουργικών Εργασιών | ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ
Ηµεροµηνία ∆ηµοσίευσης
06/09/2023
Χρήστης Καταχώρησης
ΦΥΤΡΟΥ ΖΑΜΠΕΛΑ
Φορέας
Δήμος Θήρας
Υπηρεσία
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ > Γραφείο Προμηθειών
Είδος
Υπηρεσίες
Κατηγορία
Α.Δ.Α.
Α.Δ.Α.Μ.
23PROC013342414
Ηµεροµηνία Έναρξης Υποβολής Προσφορών
04/09/2023
Ηµεροµηνία λήξης υποβολής προσφορών - Ώρα λήξης υποβολής προσφορών
06/10/2023 - 17:00
Αριθμός
10780
Ηµεροµηνία Διεξαγωγής - Ώρα διεξαγωγής
12/10/2023 - 10:00
Τομείς Ενδιαφέροντος
Έγγραφα Σύμβασης

Ο Δήμαρχος Θήρας προκηρύσσει ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης σύμβασης παροχής υπηρεσίας χωματουργικών εργασιών διάστρωσης χώρου διάθεσης απορριμμάτων Δήμου Θήρας, ενδεικτικού προϋπολογισμού 718.685,00€ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (172.484,40€) (εκτιμώμενη αξία συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: € 891.169,40€).

  1. Αναθέτουσα Αρχή: Η Αναθέτουσα Αρχή είναι Δήμος και ανήκει στην Γενική Κυβέρνηση-Υποτομέας ΟΤΑ. Η κύρια δραστηριότητά της είναι οι Γενικές Δημόσιες Υπηρεσίες.
  2. Πρόσβαση στα έγγραφα: Τα έγγραφα της σύμβασης είναι διαθέσιμα για ελεύθερη, πλήρη, άμεση & δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση μέσω της διαδικτυακής πύλης (www.promitheus.gov.gr) του ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ. Περαιτέρω πληροφορίες είναι διαθέσιμες από τη Διεύθυνση στο διαδίκτυο (URL): http://www.thira.gov.gr. H ηλεκτρονική επικοινωνία απαιτεί την χρήση εργαλείων και συσκευών που δεν είναι γενικώς διαθέσιμα. Η απεριόριστη, πλήρης, άμεση και δωρεάν πρόσβαση στα εν λόγω εργαλεία και συσκευές είναι δυνατή στην διεύθυνση (URL) : http://www.eprocurement.gov.gr.
  3. Κωδικός CPV: 90531000-8.
  4. Κωδικός NUTS κύριου τόπου εκτέλεσης της υπηρεσίας: EL422.
  5. Περιγραφή της δημόσιας σύμβασης: Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσίας χωματουργικών εργασιών διάστρωσης χώρου διάθεσης απορριμμάτων Δήμου Θήρας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία πρέπει να εκτελείται καθημερινά για λόγους υγιεινής αλλά και για την σωστή διαχείριση του διαθέσιμου αποθηκευτικού χώρου.
  6. Δεν γίνονται δεκτές εναλλακτικές προσφορές.
  7. Διάρκεια Σύμβασης: Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 12 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της. Στην περίπτωση της παύσης λειτουργίας του χώρου διάθεσης απορριμμάτων πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης, η σύμβαση θα λύνεται αυτομάτως και ο ανάδοχος δεν θα έχει οποιοδήποτε δικαίωμα αποζημίωσης.
  8. Προϋποθέσεις συμμετοχής: Οι οικονομικοί φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης απαιτείται να ασκούν δραστηριότητα συναφή με το αντικείμενο της σύμβασης.

Για την έγκυρη συμμετοχή στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης, κατατίθεται από τους συμμετέχοντες οικονομικούς φορείς (προσφέροντες),  εγγυητική επιστολή συμμετοχής 2%, ποσού δεκατεσσάρων χιλιάδων τριακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και εβδομήντα λεπτών (14.373,70€).

  1. Κριτήριο ανάθεσης: η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.
  2. Παραλαβή προσφορών: Ο διαγωνισμός με α/α Συστήματος “221149” θα διενεργηθεί με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) στη διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του συστήματος, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4412/2016.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 06/10/2023 και ώρα 17:00. Η διαδικασία θα διενεργηθεί με χρήση του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) Προμήθειες και Υπηρεσίες του  ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ (Διαδικτυακή Πύλη www.promitheus.gov.gr). Η Ηλεκτρονική Αποσφράγιση του (υπό)φακέλου «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» και του (υπό)φακέλου «Οικονομική Προσφορά», την 4η εργάσιμη ημέρα και ώρα 10:00.

  1. Χρόνος ισχύος προσφορών: Δώδεκα (12) μήνες από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού.
  2. Γλώσσα σύνταξης προσφορών: Ελληνική.
  3. Χρηματοδότηση: Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι ο Δήμος Θήρας. Η δαπάνη για την εν λόγω σύμβαση θα βαρύνει τους Κ.Α.: 20.6233.012 των προϋπολογισμών ετών 2023 και 2024. Για την παρούσα διαδικασία έχει εκδοθεί η υπ’αρ.πρωτ.: 10726/28.08.2023 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης πολυετούς δαπάνης, έγκρισης δαπάνης & διάθεσης πίστωσης της αντιδημάρχου (ΑΔΑ ΨΛΙΡΩΡΝ-6ΧΨ) και η 585/2023 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης (ΑΔΑΜ: 23REQ013308724, ΑΔΑ: Ψ9Ω7ΩΡΝ-Ρ0Θ).
  4. Όροι εκτέλεσης της σύμβασης: Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπιστεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δίκαιο, οι οποίες απαριθμούνται στο Παράρτημα Χ του Προσαρτήματος Α του ν. 4412/2016 καθώς και όσα αναφέρονται στο άρθρο 4.3 της διακήρυξης.
  5.  Προδικαστικές προσφυγές: Στοιχεία αρμόδιου φορέα για τις διαδικασίες προσφυγής: Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), Διεύθυνση : Λεωφ.Θηβών 196-198, Αγ.Ιωάννης Ρέντης, κτίριο Κεράνης, Αθήνα, Τηλέφωνο : +30 2132141216, Ε-mail: proedros@aepp-procurement.gr, Διεύθυνση Διαδικτύου: (URL) http://www.aepp-procurement.gr . Σε περίπτωση προσφυγής κατά πράξης της αναθέτουσας αρχής, ισχύουν οι διατάξεις του Βιβλίου ΙV (άρθρα 345 έως 374) του ν. 4412/2016, και το υπ’αριθ. 39 Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ) (ΦΕΚ 64/04-05-2017/τεύχος Α) περί «Κανονισμός εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών ενώπιον της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών(ΑΕΠΠ)».

16. Δημοσιεύσεις: Η παρούσα απεστάλη με ηλεκτρονικά μέσα για δημοσίευση στις 29.08.2023 στην Υπηρεσία Εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα δημοσιευθεί στις εφημερίδες «ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ», «ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ» και «Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ».